Young, Wild and Free

 
Sitter och taggar till med våran studentlista på spotify, som vi ska ha på skivan. Känns som att hela mitt liv gäller om skivan just nu. Men fick hem de klänningar jag hade skickat efter ifrån Nelly igår, och har troligtvis hittat min studentklänning. Fast den är lite genomskinlig så det måste jag lösa på något sätt. Men den är väldigt min stil. Tror den till och med är med på det inlägget där jag tipsade om lite studentklänningar. Så om ni orkar scrolla ner så ser ni säkert den. Tänker inte säga hur den ser ut, utan det blir en suprise. Men känner mig allmänt glad just nu. Jag brukar ha perioder där jag är depp och sen är jag glad och sen går det ner igen. Men just nu känns det bra. Fick mitt lönebesked också, så nu vet jag hur min buget framöver komma ligga på, för ska ju ha pengar till skivan men sen vill jag köpa en väska jag såg i lördags när jag shoppade. Hade inte pengar till den då, men nu har jag det. Eller på fredag. Men är som tur ledig på fredag så då ska jag åka och se om jag ska köpa den där väskan eller om jag hittar någon annat och sen ska jag åka och gymma troligtvis. Eller om jag kör tvärtom för det är minst folk på morgonen. Men vi får se. Har även inget plugg just nu så det känns kanon. Annars har jag ganska lätt för att göra uppgifterna direkt så jag inte har något släpande. Men hade ju projektarbetet som höll på väldigt länge och nu är även det klart. Fick reda på att jag kommer få MVG på det vilket är kanon!! Så nu är det bara se till att inte få några fler G, för har ett G och vill inte ha några fler.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0