Väggmålning

 
Har en ide om att jag ska måla något på min vägg över sängen. Men vet inte riktigt vad. Funderade först på någon gren som klättrar med lite olika blommor. Men sen kom jag på att måla världskartan i en fin grön färg. Men får tänka lite mer, innan jag bestämmer mig.  Tror en världskarta skulle passa mig, så kan jag göra något för alla länder jag har varit i. Fast får tänka på det lite mera. Kommentera gärna om ni har någon idé. Har bara varit hemma idag och har pluggat och fotat lite. Kollar jjälvklart på Greys Anatomy, och ikväll hämtar pappa äntligen ut boxen med den första till åttonde säsongen som jag beställde förut. Slipper streama. Men nu blir det ett litet mellanmål.Mums!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0