Tråkig dag...

Sitter just nu och kollar på lite webbrepotage vi har gjort i Rörlig Bild. Inte intressant alls! Jag har verkligen inget intresse för rörlig bild. Så vill bada få den här lektionen över. Slutar runt 15 så är nästan bara en timme kvar!! Sen blir det hem för att kanske åka och träna. Eller så tar jag det bara lugnt och kanske plockar lite i rummet. Ska duscha ikväll iallafall. Men sen får vi se vad som händer. Vill hitta på något så lutar mot att träna. Fast då måste jag åka hem för att hämta träningskläder. Kanske ska sola också, har inte gjort det på ett tag så jag blir lite brun. Men nu måste jag vara med på lektionen tyvärr...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0