Söndagsmys

Sorry för inget inlägg igår, men var och shoppade till studentskivan med Amanda och det blev en Pizza Hut date. Hur gott som helst. Sen blev det hem för att fixa till mig för att åka och jobba. Jobbade 19-22. Det var nästan inga kunder, då det var finalen av Melodifestivalen. Så det var inte så roligt. Skulle hellre vilja vara på golvet och plocka upp varor än at sitta helt ensam i kasan i tre timmar. Men får ju 100% Ob, så det gör egentligen ingenting. Sen blev det hem och tittade lite på Greys Anatomy innan jag somna.
     Idag fick det att gå upp kl 9 för att åka till gymmet med Mami. Söndag är perfekt att träna på för då är nästan inga där, eller iallafall på mitt gym. Tränade med mamma och höll på i två timmar. Körde lite allt möjligt. Lite ben och lite rumpa. Sen lite armar, då jag måste köra mer på det. Så nästa gång blir det bara armar och mage. Men väntar tills det blir lite varmare för då kommer jag börja powerwalka ute till gymmet, men även annars. Men kom på att jag har varit utan cola i nästan 3 månader nu. Helt fantastiskt om man tänkte på hur mycket jag drack förut. Det blev nästan cola varje dag. Men nu är jag inte ens sugen på det och blir bara konstig i magen av kolsyrade drycker. Men nu har jag precis ätit panerad fisk med en grönsallad och lite citron. Var jätte gott. Så snart ska jag bada och ha me-time. Juste kom ju på att jag har fått reda på mitt nya schema  och jag verkligen älskar det. Kommer kunna gymma hur mycket som helst, plus att jag kan ta fler jobb pass!
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0