Slututställning

 
Sitter just nu vid datorn i skolan och har Foto C. Vi jobbar med våran slututställning vi ska ha i maj när vi tar studenten. Självklart ska den handla om mat. Idén är att jag ska fotografera olika grönsaker i studion med lite olika rekvisitor. Till den här uställningen så gör vi en Moodboard, och valde då att göra den i Tumblr. Moodboard-inspo heter den och där ska jag lägga upp allt som inspirerar mig till utställningen. Så ni kan ju kika in om ni vill och är intresserade av vad som inspirerar mig. Då den handlar om mat så kommer jag säkert lägga upp några bilder under utställningens gång men även slutresultatet. Nu måste jag fortsätta skriva för att har inte långt tid kvar tills vi slutar och då ska jag ha utvecklingssamtal. Fast det kommer gå snabbt, har det alltiid gjort för mig. Rekordet på snabbaste är 5 minuter.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0