Risifrutti och träning

Sitter igen på en film-lektion. Men har min risiftutti och jordgubbar! Mums! Hade fyra timmars håltimme så åkte till gymmet och körde lite kondition och styrka. Cyklade en mil och sen blev det mage/ben/rumpa. Så kommer ha en enorm träningsverk imorgon. Sen åkte jag tillbaka till skolan och väntade på Embla för att kunna ge hennes kompis en biljett till min skiva. Så nu har jag sålt alla biljetter. Så nu är det bara att köpa alla biljetter till mina kompisars skivor och sen outfiten till dem. Ska troligtvis vara cheerleader på en! Har hittat en perfekt dräkt! Men sen får jag tänka lite och kolla upp teman. Men nu ska vi ha någon workshop med mikrofoner... Ska käka lite jordgubbar och försöka ta mig igenom lektionen!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0