Pluggat teori

Ligger i sängen och kollar på BMW och planerar inför imorgon. Har suttit hela dagen sen jag kom hem tills nu och pluggat körkortsteori. Massa omkörningar och svänga höger på landsväg och spanska svängar. Men har tagit anteckningar och ritat bilder så jag ska kunna lära mig enklare. Var ganska orolig över teorin men om jag bara pluggar in det så kommer det gå galant! Men ska ta och plugga lite mer, tänkte läsa nästa kapitel på bussen och sen skriva anteckningar imorgon kväll så får jag se hur mycket jag har lärt mig. Men har håltimme imorgon så då blir det en mysig lunch med mormor i Nacka Forum. Sen blir det ännu en lektion av film... Sen blir det nog att bada hundarna. Ska bli roligt att se när den ena inte gillar badkaret och den andra inte gillar vatten! Men det ska gå om jag så själv ska vara i badkaret. Yes, men nu ska jag sova! Natti natti <3


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0