Onödigt med rubrik

Kom precis hem ifrån att ha postat ett paket ifrån Nelly, med några studentklänningar som jag skulle ha men inte passade. Skulle även köpa en krydda till middagen ikväll. Men självklart köper man fel krydda. Så nu blev jag lite depp för det. Min Greys box hade inte heller kommit, och dem har inte smsat om mina linser. Så det är en lite down-side just nu. Så får fortsätta att streama. Plus vill ha så mycket just nu men min budget räcker inte till. Vill ha massa iphoneskal som jag har sett, men dem kostar 200 kr styck, och vill ha tre skal. Sen vill jag ha nya kläder för har rensat ut min garderob på sånt jag är för stort eller inte vill ha.
Men imorgon så blir det skola från 9 till halv 17. Inte det roligaste. Har tre lektioner men varje lektion är runt två timmar. Inte dem roligaste lektionerna heller. Svenska, Religion och Psykologi. Psykologin är ganska okej men inte dem andra. Men sen blir det gym troligtvis. Även fast jag är ledig på fredag för att har massa annat att ta hand om, som att vakta hundarna och sen ska jag jobba. Så jag får lite mer flow i plånboken. Men nu känner jag att det räcker med skrivandet. Grattis till den som tog sig igenom det här. Ni kan gärna kommentera om ni har några önskemål på vad jag ska lägga upp.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0