Min helg

 
 
Här ser man lite av den kavaj/jack-liknande grejen. Den är stickad och har marinblått, vitt, gråt och svart i sig.
 
Igår så var det en fullspäckad dag. Var ledig så skulle in till stan för att köpa något att ha på mig idag, för ska på bröllop. Så fyndade en fin kavaj/jacka - eller vad man nu ska kalla det på HM´s rea. Sen kollade jag lite väskor men det fanns så många och jag kunde inte bestämma mig så det blev att jag inte köpte någon. Så får se nästa gång jag är ute och shoppar om jag kan hitta någon fin. Sen blev det hem för att gå ut med hundarna och äta lunch. Köpte med mig en självplocks-sallad ifrån stan så det blev räkor och kräftstjärtar med sallad. Sen vart det in i duschen för att fixa mig inför en släktmiddag som var väldigt rolig. Fick lite kläder från mormor och sen så kunde jag ge henne min kokbok som hon ville ha. Åkte hem runt halv åtta och då tittade jag på lite serier. Såg det senaste avsnittet av Greys, Vampire Diaries och Glee. Jätte bra som vanligt! Sen så somna jag ganska tidigt för skulle upp tidigt idag, så det var ingen idee att gå ut eller något. Så nu sitter jag och väntar på att dem andra ska bli klara så vi kan åka till bröllopet. Har fixat mig och allt och kollar på Boy meets World. Ganska rolig och älskar gamla serier.   
      Så sen blir det att sitta i bilen i någon timme och sen blir det bröllop och äta något efter det. Sen vet jag att jag måste hämta mitt nya schema för att veta när jag jobbar och så i påsk, då jag har min skiva. Så om jag har något jobbpass på torsdagen eller fredagen så får jag försöka byta bort det för vill inte jobba bakis. Sen vet jag inte vad som händer men vet att jag vill handla lite gottigott till ikväll.
 
Men imorgon blir det gymmet tidigt för att det inte ska va mycket folk där, sen funderar jag även på att ta ett pass. Fast det enda passet som är på söndagar är Afrodans och det skulle väl vara rätt okej. Sen blir det massa egentid med ett bad och sådant. Men nu måste jag gå.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0