Greys Anatomy


Pappa hämtade ut boxen och nu är mitt liv så jäkla grymt. Jobbade ett 17-20 pass, var väldigt mcyetk folk. Men det gjorde att tiden gick fortare. Sen blev det lite handlande, köpte en växt. För har en tendens att döda blommor och plantor, så nu ska jag försöka med en växt med bara blad. Tyckte den var väldigt frin och den var billig, så köpte den.
   Sitter just nu och planerar med Amanda om vad vi ska klä ut oss på skivan, som är om tre veckor! Ska köpa lite accesoarer till outfiten. Har två olika outfits till samma tema. Ska vara jägare, så antingen gröna byxor med en svart topp eller svarta byxor med en militär topp som jag kanske pimpar till lite. Har köpt ett leksaksvapen och ska nog köpa ett patronbälte. Får se vad jag hittar imorgon! Men nu har jag invigt säson sju och och den nya boxen. Så ska kolla några avsnitt till och sen blir det att sova, för ska upp tidigt. Har mycket att göra imorgon. Både jobb och fotografering. Måste fixa lite med bloggen här också. Ska kanske fixa några inlägg som jag kan tidsinställe om jag inte har tid att blogga någon dag. Trevligt att se att det är så många som tittar in!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0