Dagens mellanmål

Äter riskakor i mini-format och drucken en festis för ska ju inte dricka cola! Så då var dagens mellanmål avklarat. Så nu pratar vi om de muntliga nationella i svenska. Läraren ger tips och skriver upp på vad man kan göra innan för att inte vara så nervös. Så det tycker jag är jätte bra för har lite problem med att prata inför en publik. Så jag kommer ta åt mig alla tips jag kan få. Men sen blir det religion och slutar halv fem. Och sen har jag helg!! Är nämligen ledig på fredagarna så ska ta och ta en tur till staden och kolla väska! Behöver en ny fast jag har massa men dem första är lite små eller har börjat gått sönder. Så se hittat en jag ska kolla på för är inte helt säker att jag ska köpa den. Ska även kolla efter ett par träningsskor jag kan ha i vardagen typ, fast inte träningsskor utan lite snyggare. För har ju converse men tycker att träningsskor är mycket skönare än ett par platta converse.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0