4 timmars håltimme

Har just nu fyra timmars håltimme och sitter med Amanda och letar studentklänningar. Har lite panik inför det! Det är mindre än 90 dagar kvar tills jag tar studenten och ungefär två veckor kvar tills skivan. Har allt till skivan men måste fixa mer till dem andra skivorna jag ska gå på. Men nu väntar vi på att tiden ska gå så vi kan åka till en film festival på rörlig bild lektionen för att se någon dokumentär. Känner mig inte jätte peppar över att åka och se på dokumentär i två timmar men vad ska man göra. Efter det så blir det nog hem och plugga lite. Kanske städa rummet för det behövs! Ska kika runt lite mer efter klänningar till studenten också. Måste ju hitta en! Men får kolla mer på det sen! Har massa jag vill köpa men det mesta går till skivorna och sen annat som måste köpa! Väntar på mina linser som måste betalas. Så kommer bli överlycklig när jag får lön nästa vecka! Har även beställt hem Greys Anatomy-box med säsong 1-8. Yeeey! Slipper man streama.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0