Känner mig som en tops.

Sjukling med feber och en sån förskylning att jag känner mig lite som en tops. Konstig liknelse men det är sp mitt huvud är just nu. Näsan rinner och kroppen är öm. Men ändå gick jag till jobbet och jobbade ett fyra timmars pass i total kaos. 2 kassor som gick sänder. 5 kassor öppna men ändå 10 meters kö. Och då skojar jag inte, det var verkligen tio meters kö. Ändå bort till godiset, men nu vet ju inte ni vart godiset finns men det är riktigt långt bort för att göra saken kort. Efter det var set hem för att sova i ett desperat försök att bli lite friskare, vaknar någon timme senare för lite middag. Sen blev det några avsnitt av Charmed. Har börjar titta på det igen. Så bra! Var säkert 5 är sen jag kollade på det! Nu är det en film på kanal 11 som gäller, kommer inte ihåg namnet och hittar inte fjärrkontrollen. David gale någonting tror jag. Riktigt bra faktiskt. Men nu ligger jag här, lika sjuk som innan och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Men sen har jag sån tur att när jag väl blir sjuk så blir jag riktigt sjuk. Runt 40 graders feber och så, så jag tror jag vet vad som väntar mig den kommande veckan. Men nu har jag skrivit jag vet inte hur mycket. De är iallafall mycket för jag skriver ifrån min mobil så det ser mycket ut här. Men det får vi se. Reklamen slut så peace out brothers!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0