Första dagen

Idag var det första dagen. Skulle upp runt 7 och fixade mig då. Verkade som att det bara var jag uppe. Men sen gick jag ner till bussen, som ligger bara 1 minut ifrån där jag bor! (Yeah) sen när jag kom dit så fick jag komma direkt til fotoavdelningen, som tur var så var det redan två andra praktikanter där. Då min fotograf jag ska praktisera hos inte kommer förens på onsdag så fick jag vara hos deras stylist. Sen så fick vi hjälpa till att ge modeller kläder, plasta in plagg. Dessutom så ska vi varje morgon räkna alla plagg i garderoben och det är många plagg alltså. Sen efter några timmar av det och uppackning av plagg så fick vi lunch, så gick och köpte en kycklingsallad. Sen efter lunchen så fick vi fixa iordning lite accessoarer som skulle fotas och sen efter dem fotas skulle dem packas ner till lagret. Sen skulle vi packa upp lite kläder och stryka dem. Och efter det så fick vi sluta. Mina fötter var helt slut och jag var så trött, men hade jätte roligt! Så efter jag kommit hem åt jag våfflor och sallad, konstig kombination men det var gött! Haha förresten så tycker alla att jag har en rolig dialekt! Fast det är ju dem som har det! Men sen somna jag efter att jag hade ätit. Och nu tre timmar senare så vaknade jag. Väntar på att big brother ska börja, så kollar på One Tree Hill medan. Men det var typ min dag.
Börjar imorgon runt 8:30 till 9 så får se när jag kommer! Men hejs svejs!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0