Boring

Sitter just nu i skolan, har textkommunikation. Börjar tröttna på det för idag, blir oftast så då lektionerna är 4 timmar långa. Inte speciellt roligt. Men nu sitter vi och fyller i ansökningar till stipendium angående drömprojekt, men som tur är ska vi inte skicka dem utan dem är bara fejk. Men mitt drömprojekt blev iallafall att resa till ett rehabiliteringscenter som heter The DAvid Sheldrick Wildlife Trust, som ligger i Nairobi, Kenya. Dem har endast elefanter på detta center och dem är så söta. Så nu ska jag göra ett arbete om det. Förhoppningsvis så kanske jag kan åka dit nerunder praktiken i trean. Men då gäller det att spara galet. För i denna ansökan så ska man även ha med en budget, och just nu är jag uppe i runt 50 000 kr för 100 dagar. Vet inte om detta låter rimligt men om jag ska tjäna ihop det så måste jag jobba som bara den i sommar. Inte roligt, men får se om det blir av. Tror inte det, men får se. Men nu ska jag sitta och fylla id en här ansöka i en timme till enligt min lärare, men blev klar för en halvtimme sen. Så får se vad jag hittar på. Men nu återgår jag till datorn, får redigera bilder eller kolla facebook. Så hejs svejs!♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0