5 days and counting

Då var det bara 5 dagar kvar tills man åker ner till Borås. Pirrigt. Har nästan packat allt förutom de grejer jag använder varje dag som smink, hårprodukter och lite kläder och så. Har en tresidig lista på min dator som jag ska pricka av sen, där det står allt som jag ska ha med mig eller göra innan vi åker. Lördag kl 06:00 åker jag och sen tar det en månad tills jag kommer hem på ett besök, om jag inte åker hem någon helg innan det. Men jobbar min sista dag imorgon, då jag är ledig ifrån skolan. Så pengarna kommer inte rulla in som dem brukar, men får ta igen det i sommar när jag kommer tillbaka. Så ja då kommer man sitta på sitt lilla rum och vara forever alone, inte träffa sin kompisar, inga jobbkompisar. Utan bara jag. Men det finns ju annat folk där så kommer säkert lära känna dem och va med dem då jag är ledig. Men ja det var typ det jag ville säga. Förresten så hade jag inga lektioner idag, då våra lärare är så snälla att vara hemma med sina sjuka barn och släppa oss innan ens lektionen börjar! Great. Så spenderade dagen inne i stan och shoppade lite. Kan visa bild sen om jag tar kort på det. Men blev en bodylotion ifrån Body Shop, en neccesär, en parfym ifrån Zara som luktar så gott!! och sen lite bronzing powder, en virkad vit väst ifrån hm och sen ett concealer kit ifrån Make Up Store. Var länge sen jag shoppa, så var värd det! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0