Ut på äventyr

Ändrade planer. Ställde klockan på 10.15 för att inte sova bort hela dan. Men sängen var så mysig som alltid och jag blev väckt halv ett av att mamma och pappa ska åka och handla. Det är en sak ni kanske inte vet om mig, att jag älskar att handla! Vad det en är. Mat, kläder, småsaker, möbler osv. Jag skulle passa perfekt som en Personal Shopper. Där har vi ett jobb som passar mig. Skulle älska det! Aja, men jag skulle självklart med och handla! Så fick stressfixa mig medan pappa hämtar vår andra bil på hans jobb. Skulle ju egentligen ha åkt och handla thai mat med brorsan, men nu blir det jag som åker medan han ligger i sängen och sover. Så nu sitter jag här, alldeles fixad och klar, och väntar på att pappa ska komma hit med bilen så vi kan åka. Så det var min första timme av dagen! Hej svejs!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0