Jobb Jobb Jobb

Snart dags igen. Det vill säga att jobba. Sista dagen på julschemat är trettondag! Yeeey! Det betyder enorm OB + att det är den dagen jag jobbar längst också. Så snart kommer pengarna och det är då det roliga börjar. Shopping shopping shopping. Men har tre dagar kvar att spendera och dem kommer bli i sängen eller ute med kompisarna. Har inga planer för imorgon förutom att se klart sjätte säsongen av Sex and the City. Plus att jag har bestämt mig för att äta thaimat till lunch imorgon, så får åka till centrum och köpa det. Det var så länge sen jag åt det och brorsan ska också med och köpa det så man inte är forever alone. Men sen är det familjemys med tacos och troligtvis en film om det går någon rolig på tv. Gud, det känns som om det är fredag varje dag den här veckan. Men för att inte sega bort dem här få lediga dagarna man har kvar så har jag även två stora uppgifter jag måste göra innan skolan börjar. Eller en av dem ska vara klar en vecka efter skolan börjar så prioriterar den andra först. Men aja det var det! intressant inlägg!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0