Ibland är det tomt.

Jag har mina stunder, då jag kan skriva hur mycket som helst och det tar aldrig slut. Som med mitt historia arbete som är på 16 sidor och är fortfarande inte klar. Men sen har vi även när det går som trögast och det är helt tomt i hjärnan. Så är det just nu. Har no lektion just nu och har inte skrivit något på hela lektionen, som är en och en halv timme. Känns riktigt bra. Men uppgiften ska in nästa fredag så det är inte kris men ändå, borde ju ha skrivit lite vid det här laget. Men nej, så är det inte. Men om 4 minuter slutar vi och då är det ett steg närmare lunch! För är så jäkla hungrig just nu... Ingen bra dag idag. Regn, hungrig mage och sen tomt i hjärnan. Japp där fick ni en liten update hur jag har det just nu!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0