Första skoldan

Som rubriken säger så var det första dageni skolan sen lovet. Det var inte lätt att somna när man vänt på dygnet totalt. Men hade bara två lektioner idag. Svenska och Klassråd, dessutom kollade vi på film på svenskan så det var typ den perfekta första dagen. Men slutade runt tolv och då åkte jag hem till hundarna och gick ut på en liten promenad. Sen blev det att skicka mejl efter mejl efter mejl angående praktik. Har lite panik just nu! Det är bara två månader kvar och jag har inte hittat någon praktikplats än. Så mejlar för fullt och har gjort kalrt min portfolio idag och även tagit en "proper" bild på mig som jag skickar med. Och nu har jag sutit och kodat i de senaste tre timmarna. Jag tänkte att ett nytt år ska ha en ny design, så körde på det stilrena. Har alltid vart min lilla grej att ha vit och stilrent. Men blev nöjd med resultatet, lite små ändringar kanske men i helheten är den grym tycker jag. Hoppas ni gillar den lika mycket som jag gör! Men nu blir det lite Greys Anatomy innan jag ska sova. Om nu mitt ljud vill funka! Det funkar till itunes men inte till internet?! Har någon haft det här problemet??


Bild tagen av mig år 2009

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0