Bra dag.

Har varit en riktigt bra dag. Sovmorgon. Fotolektion. Fick mitt bankkort.Lönebeskedet kom. Vilket betyder att jag snart kan bege mig in till staden för shopping. Har längat så himla länge för att kunna shoppa. Eller inte så länge, men länge för att vara mig. Men dessutom är jag snart klar med min historia uppgift som ska vara inne på fredag. Har aldrig gjort ett sånt här stort arbete förut, men det är i alla fall bättre än sånna där korta små uppgifter. Hellre stora då. Men nu har jag precis kollat klart på A lot like love som gick på tvn. Tog en liten paus ifrån pluggandet. Men nu blir det att gå upp igen i någon timme för att plugga, sen blir det lite vänner avsnitt tills jag somnar. Men snart är det fredag och det betyder att ett nytt vampire diaries avsnitt kommer ut. Längtar. Men nu blir det att avsluta detta inlägg för att inte dra ut på det. Men imorgon blir att gå upp tidigt för skolan och sen hem för plugg och ännu mer plugg. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0