20 Januari 2012

Sitter i skolan just nu. Har min andra lektion idag och det är runt två timmar kvar tills lunch. Inte okej. Känns som om jag skulle kunna äta vad som helst just nu. Min mage kurrar som bara den. Men får vänta tills lunchen. Men annars är läget bra, har nya jeans och ny skjorta på mig. Älskar verkligen dem. Så känner mig extra fin idag. Dessutom så fick jag skjuts till skolan istället för att proppas med massa andra trötta zombies på bussen. Kom fram i och färdig en halvtimme tidigare än när jag började, men det gör inget om man slipper bussen. Men efter lunchen har jag två lektioner till och slutar för dagen 16:30. Sen blir det hem och ta det lugnt och att se det nya avsnittet av Vampire Diaries och Greys Anatomy. Så det Är så jag har planerat minfredag. Behöver ta det lite lugnt och skriva lite plugg. Så om jag är riktigt duktig skriver jag det idag, eller på söndag. För kobbar imorgon. Aja men nu drar jag iväg på texten här. Så hejs svejs! <3


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0