Snart helg!!

Har just nu min fjärde och sista lektionen innan jag har helg. Har teoretisk idrott. Gör något test om kroppen, går inte bra. Men idag har jag iallafall på mig en ny blus jag köpte för inte så länge sen. Den är knallröd, jag älskar den! Men ikväll blir det att storhandla och sen en hemmakväll. För jobbar imorgon bitti mellan kl 9 till 13. Så ingen utgång för mig ikväll. Plus har redan sett det nya Vampire Diaries avsnittet så det enda som återstår är Greys Anatomy. Får bli en sväng förbi Nacka Forum först för ska köpa lite nödvändigheter. Ska leta efter en olja till håret som luktar gott. Men nu måste jag återgå till lektionen.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0