Love on Top - Beyonce

Har varit i skolan idag. Var ledig igår och idag hade jag bara Nationella i en och en halv timme. Så efter det blev lunchande i Nacka Forum med vännerna och sen shopping. Fick hem två tunikor, lite undisar och en tunika-grej. Tror den får återgå till affären men får sehur jag gör. Men sen blev det veterinären med Fille där vi va på återkoll. Sen blev det hem och nu spelar jag Beyonce på högsta volym och skriver ett repotage om en fotograf jag har intervjuat. Ska vara klar imorgon så får se hur det går det. Men hoppas den blir klar. Men sen har ag även en förklarande text om mitt kollage inspirerat av Barbara Kruger. Så får börja på den när jag är klar med den. Men nu blir det att återgå till Beyonce och repotaget. Ha det gött! Är taggad som bara den och sitter och typ dansar medan jag skriver. Låter väldigt normalt! Men det är jag. Åh, jag glömde säga att jag ska klippa mig imorgn. En decimeter kortare och lite uppklippt blir det. Visar troligtvis bild på resultatet. Men tjenis penis ♥

 


Kommentarer
Postat av: Nora Bilancioni

Sv: Hahahaha gud vad alla ska börja påpeka mina boobies på bilderna nu för tiden haha... Drog faktiskt upp tröjan men det hjälpte inte hehehe...... Jaja you should love your body, eller hur var det haha ;D

2012-02-01 @ 20:14:52
URL: http://nliife.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0