Helgens äventyr...

Var inte meningen att inte blogga den här helgen men hade fullt upp hela tiden. Fredags så blev det ut med kompisarna. Var riktigt trevligt. Sen på lördagen så ringer dem och undrar om jag kan jobba utöver det jag ska jobba på kvällen så jobba sex timmar då. Och idag så har jag bara tagit det lugnt. Hade en liten spa dag men det slutade inte så bra. Glömde bort att skölja ur balsamet så klantig som jag är. Plus att jag plattade håret med det i. Så fick ta och tvätta håret igen och platta om det. Dessutom har jag smörjt in mina Hunter stövlar som har kommit med olivolja för att få bort det skyddande lagret. Så hoppas att det regnar imorgon så jag får använde dem! Så nu sitter jag och kollar på How I Met Your Mother och käkar lite Ben & Jerry. Mums!  Så nu blir det nog en date med sängen för att fortsätta kolla! Hare!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0