Pumped up Kicks...

Bild tagen med Iphone 4 + redigerad i Instagram

Lång dag idag. Skola mellan 11 till 16.30. Sen blev det lite fixande med min jacka som har gått sönder så kollade om deras skräddare kunde laga eller byta ut jackan mot en ny. Så det blir att lämna in jackan för lagning några dagar. Sen bytte jag även min väska som också hade gått sönder mot en ny. Så nu är den alldeles ny och fin. Det får vi hoppas varar länge.

Men har hur mycket pluggande som helst och det mesta ska in den här eller nästa vecka. Så har varit så duktig att jag har skrivit klart en intervju, valt en bild att göra en parafras på, börjat skriva på texten till parafrasen och jobbat med mitt historia arbete. Så nu är det några läxor jag kan checka av ifrån listan. Så nu känner jag att jag ska unna mig lite shopping imorgon för slutar tolv och har fått min lön. Lycklig tjej! Sen blir det att fotografera min parafras bild när syrran kommer hem och sen skriva på den som ska in på onsdag. Men nu blir det Sex and the City och te! ♥


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0