Mina mål och drömmar

Familj, bra jobb och att bara leva livet är nog det största drömmen jag har. Har inte haft så många tankar om det här utan det komme senare tror jag. Men en grej som jag haft som ett mål ända sen jag var liten var att jag inte skulle vara så blyg och det har jobbat med ganska länge och jag känner att det är sjukt hur långt jag har kommit. Ifrån en tyst liten tjej som bara följde med till en sprallig och glad tjej som springer omkring och sjunger och är glad hela tiden. Känns jätte bra att jag har kommit ut ifrån min save-zone och börjat bara vara mig. Göra det jag vill.

ja det här gick ju lite ifrån ämnet men så kan det gå. Men nu ska jag faktiskt vara duktig och städa mitt rum!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0