Hello October

Ej jag som tagit bilden.

Nu välkomnar vi Oktober. Höst at last. Fast förstår inte hur det kan vara så himla varmt. Går runt med kavaj och tycker att det inte är det minsta kallt. Men det är väl ett plus. Men har även på mig mina gröna jeans och vit långärmad tröja och mina svarta boots till älsklingar. Plus en ernormt skön halsduk och min svarta favorit väska just nu. Känns riktigt bra just nu. Alla är så glada och älskar det här vädret. Mysväder. Ja, fast då måste man ju ha någon att mysa med. Men men. Känner att det kanske blir en shoppingtur efter skolan för lite letande efter skal till iphonen och någon mysig kofta. Men får se om det blir idag, för slutar halv fem men det känns ändå som en ganska nice plan i nuläget. Så får se när vi väl slutar. Men hare gött och hoppas att alla är lika glada som jag är just nu. Love ♥


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0