En bild och tio saker om mig

 

1. Jag har en tendens att planera allt way i förväg och känner att jag måste ha koll på allt som ska hända, alla busstider och så. Kan till och med göra listor. Men sen när jag väl har planerat allt som är viktigt så släpper jag allt kontrollerande och blir mer impulsiv.

2. Jag sjunger konstant nästan. Blir tillsagd flera gånger om dan av mamma och pappa att sluta sjunga för dem säger att jag sjunger hela tiden.

3. Jag är väldigt klumpig och kan säga dem mest konstigaste grejerna utan att ha tänkt igenom det jag säger. Roligt för andra men inte så roligt för mig.

4. Jag har gallsten som jag bara vet är små stenar i njurarna tror jag och ska vara uppmärksam när jag har ont i magen för att det kan vara dem som krånglar.

5. Jag har väldigt konstiga smeknamn här hemma, de flesta kommer ifrån pappa. Några är till exempel Mögel, Pruttfis, Kioskmongo och många fler.

6. Mina kompisar säger att jag är smart i skolan men mindre smart utanför skolan. Tycker inte det men det är rätt många som säger det.

7. Jag älskar att shoppa, så fort jag har pengar så shoppar jag. Men jag har lite svårt att använda sedlar om jag har en femhundring eller hundring för känns som om jag slösar bort massa pengar fast jag fortfarande har pengar kvar.

8. Jag pratar i sömnen och ibland kan det vara dem mest konstigaste grejerna jag säger. Har pratat om kossor som doppas i choklad med hjälp av kranar. Inte exakt det normalaste.

9. Jag kan sova nästan var som helst. Jag har sovit i tvättkorgar, på golvet, i tvättstugan, under bordet, i badkaret med en madrass. Aa, de flesta ställena kan jag sova på.

10. Jag har lockigt hår men plattar det efter varje gång jag tvättat håret och sen plattar jag bara topparna och luggen på morgonen innan skolan. Fast det är inte lika lockigt som förut. Yeey!

Ja det där var tio saker om mig. Alla saker är ju inte dem normalaste men det är ju det som gär mig speicell.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0