3 Maj 2011


Sommar!

Vaknade av att det snöa.
SNÖA. Hur kan det snöa i Maj? Det ska vara soligt och varmt. Man ska kunna gå i jeansjacka utan att man ska frysa ihjäl. Men icka-san-icke. Imorse så fick man ta skinnjackan och halsduk på sig när man gick till skolan. Fast visste att det skulle bli kallt men visste inte att det skulle snöa. Det tycker jag är riktigt märkligt.

Men sitter just nu och väntar på att lektionen ska sluta så man får rusa till kafeterian och köpa lunch för att sedan gå till nästa lektion och äta där. Det verkar som om det här inte riktigt kommer bli en bra dag för mig. Fast en bra sak är att jag slutar 1. Så tänkte kanske åka in till stan eller gå till Nacka Forum för att byta ett par byxor jag köpte igår. Dem var lite förstora. Får hoppas att dem finns i mindra storlek för att dem satt så bra och var jätte sköna. Har verkligen letat efter ett par sånna byxor länge och nu äntligen hitta jag dem.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0