Ingen bra start på dagen...

Äntligen så får man lite vårkänsla. Snön smälter! Men det kommer ta ett bra tag innan allt hinner smälta bort. Men det betyder att det kommer vara riktigt slaskigt nu på alla vägar och det är ju inte så kul. Men om slask är det som gör att det blir vår så får det gärna va hur mycket slask som helst för mig. Är så jäkla trött på den här vintern.

Det jag egentligen skulle skriva om var att min dag har inte börjat så bra, för jag vakna halv sju och stressa som fan för att hinna till min spanska lektion. Sen sitter jag där och  väntar med några andra och då kommer jag ihåg att dem som hade gjort provet inte behövde gå på lektionen för att man kunde göra uppgifterna hemma. Så nu sitter jag här och är jäkligt sur, för just nu kunde jag sova!! Så det var verkligen ingen bra start på dagen.

Men nu får jag väl ta och göra den här uppgiften som vi skulle...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0