Window light





Vaknade runt elva. Hade embla på nattbesök och vi däckade runt halv sex på morgonen. Hade det superkul och det var verkligen en uppfriskning i detta regniga väder. Ska det inte vara sommar nu? Känns som om det är höst och löven ska börja falla. Men hade lite sol idag så passade på att fota lite random bilder. Har dessutom bytt gardiner till ett par vita så nu får jag in mycket mer ljus i mitt rum så det innebär mer fotograferande! Fun!

Imorgon blir det middag hos kusinerna och nästa veckas planer är fotboll på måndag. Sen är jag helt fri. Känns ganska skönt. Då kan man hitta på massa spontana saker! Love it! Men nu ska jag fortsätta redigera lite bilder ifrån idag. Massa blombilder har jag på lager som jag ska visa! Hare gött ikväll ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0