Vädrets Humörsvängningar!!



En gammal favorit får stå för bilddelen. Datorn i knät och någon knasig film på tvn. Tittar någon gång ibland på filmen och för varje gång ögonen dras till filmen så blir jag bara mer  förvirrad. Fattar ingenting av denna film. Men sitter och väntar på att papi och brorsan och fille ska komma hem. Dem beslutade att åka hem några dagar tidigare. Så det blir myspys med vovven när dem kommer hem. Men idag har jag insett att vädret har rejäla humörsvängningar. Ena dagen 27 grader och strålande sol. Andra dagen 20 grader, molningt och blåser som sjutton. Gillar verkligen svenska sommarvädret. Jag som hade tänkt ta mig till stranden och sola. Men nej så blev det inte.

Men nu är det slut på veckan och det nya tag imorgon. Om solen poppar fram mellan molnen imorgon så blir det sola. Sen på tisdag så ska jag till en av mammas arbetskamrater för att göra akryl naglar. Som jag har längtat. Tycker det är så fint. Känns så sommarfresht. Men nu får detta inlägg ta slut. Filmen blev precis spännande.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0