Lägesuppdatering



Igår var jag barnvakt åt mina kusiner på 7 och 1 år. Vi badade, lekte med hundarna och myste. Blev smurfarna tills isabelle, den minsta, somna. Sen blev det lite harry potter för Marcus tills han somna. Så hade Marcus brecvid mig inatt. Var inte lätt att sova när man är van vid att ha en hel 160 säng för sig själv. Men han vaknade runt 8 och gick till mamma som fick underhålla dem medans jag skulle ut med hundarna. Förresten. Vi har skaffat oss en till hund. En liten Molly. Hon är en tvåårig beagle och jag lägger ut bilder senare. Aja, men i alla fall.

Idag så har jag lekt med kusinerna tills dem blev hämtade av moster. Sen blev det solning mellan 11 till fyra. Blev som tur inte bränd. Sen kom pappa och brorsan hem ifrån lite jakt och hade med sig hamburgare. Så gott. Hade inte käkat så mycket under dagen så det var verkligen behövande.

Imorgon planerar jag att sola hela dagen och vädret tillåter det. Jag ska verkligen bli brun nu. Om det blir dåligt väder kanske jag drar mot gymmet för lite träning. Var länge sen man var där men det får vi ändra på. Känner att ta vara på sommaren har större prioritering än gymmet just nu. Hur kul är det egentligen att stå och träna i en varm lokal när det är runt 25 grader ute och skinande sol? Nej då är det stranden som gäller.

Men nu ska jag ta och kura ner mig i sängen och sätta på en film för käner att jag måste sova efter den lilla sömn jag fick inatt. Dessutom håller min hals på och bråkar och gör ont och näsan bara rinner. Men det blir bara så här på kvällen. Så vet inte riktigt vad det är som strular. Men nu ordbajsar jag bara så nu blir hejsvejs!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0