Fullt ös...



Är tillbaks tillslut. Förra veckan var det fullt upp. Folk på besök varje dag och mycket fikande blev det. På söndagen så åkte vi ner till stugan i några dar och kom hem på tisdagen. Var ganska roligt. Tog massa bilder på massa åkrar. Så dem kommer upp sen. Men idag har jag bara tagit det lugnt och sovit precis hur länge jag vill. Gick runt i myskläder hela dagen tills vi skulle ut på äventyr. Åkte till en strand vi brukade åka till när vi var små och käkade middag. Blev lite badande för både oss och hundarna. Men tror jag har blivit en liten badkruka, för har bara badat 7 gånger den här sommaren. Inte normalt för att vara mig. Förut var jag som en fisk i vattnet.

Men ska försöka bättre på bloggfronten. Om jag nu kommer ihåg...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0