Waste of time



Ja det där med rubriken igen. Bloggrubriker är verkligen inte min grej. Kommer aldrig på något jag ska skriva som passar till inlägget. Men får komma på något. Men min dag har varit helt okej. Blev helt överraskad idag att jag somna runt tolv igår. Väldigt ovanligt för att vara mig. Men det var ganska skönt. Men hade jätte mycket tid på mig att sminka mig och fixa håret och välja kläder imorse, men insåg att jag verkligen behöver städa mitt rum, för hittar ingenting. Men det får bli någon annan gång. Men sen blev det skolan, matte, engelska redovisning som gick okej och sen bild med Mini-Mee redovisning som också gick okej. Nu är det spanska som gäller. Men känner att min hjärna inte riktigt är som den ska. Allt blir jätte konstigt och ibland tar allt stopp. Och sen mår inte kroppen så bra heller. Har huvudverk nästan hela tiden och det är verklgien inge kul. Så ska ta en tripp till läkaren. Men det får bli sen. Måste ta itu med alla läxor nu. Bara två kvar. Fördjupning och en läslogg tills på fredag men det hinner jag med.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0