På toppenhumör!



Är jätte glad! För en timme sen så hade jag värsta ångesten över alla dessa läxor som skulle in och nu så fick jag äntligen lite glöd och började plugga. Skrev en skiss till en novell, gjorde nästan klar min Mini-Me, jag har börjat på min novell, allt är redo inför engelska redovisningen på onsdag. Så imorgon blir det att skriva klart novellen, skriva en samhälles fördjupning och en läslogg. Så får läsa lite nu innan jag går och lägger mig. Men det här året kommer bli mycket bättre än det gamla tror jag! Eller jag hoppas det. Men det ska vi se till att det blir. Men måste börja fota mer. Vill ha fina porträtt bilder både på andra men också på mig själv. Och sen vill jag göra en ny design. Men det e ju så filurigt med alla dessa koder och sånt.

En annan glad sak är att jag äntligen har fixat ett cv, men nu måste jag bara skicka in det. Sen har jag ansökt om paper för övningskörning. Så ska boka in en synundersökning och gå kursen som man måste gå och sen blir det ut på vägen. Har verkligen velat köra men vill inte köra nu när det är is. Kanske inte så kul det första man gör. Men det får blir när snön smälter.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0