Imagine

Tumblr_led3o9mswo1qav9lpo1_400_large

Vill tatuera mig och gillar verkligen den här. Men vet inte om jag kommer ångra mig sen. Men jag gillar den verkligen jätte mycket och har skrivit det med tusch på handleden nu för att se om jag vill ha det där. Så får se hur det blir.

Men idag blev det skolan. Hade ett nytt ämne. Mediekunskap. Vad är det?! Verkar inte bli mitt favorit ämne. Läraren snackade på om massa konstiga grejer om vad som var tekniskt och inte. Men sen hade vi AoB. Sen blev det direkt hem. Väntar just nu på att maten ska bli klar och sen blir det väl en myskväll med nån film på tvn. Det är ju dessutom Top Model 15 ikväll ♥


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0