Förändring på G

Bara en halvtimme kvar av lektionen och sen blir det Wook Sen blir det mentorstid och sen yttligare en svenska lektion. Inte min favorit dag. Men nästa vecka blir det annat schema. Slutar tidigare och börjar senare så det är ju skönt. Slipper dessutom gå upp kl 5 för att hinna till idrotten kl 8 på fredagar. Jippi!
Men har inte så mycket att göra på lektionen. Svenska novellen är hemma. Jag kan inte läsa klart alla sidor för att kunna skriva läsloggen. Jag kan verkligen inte koncentrera mig på So fördjupningen. Det är något konstigt med mig. Men det ska doktorn få kolla upp. Allt har varit knas på senaste tiden och det blir inte bättre. Tror jag har satsat för mycket på skolan och inte gjort det jag egentligen vill, som att göra roliga grejer med kompisarn på fritiden istället för att ha ångest över att det var en deadline tills imorgon. Men det ska det bli ändring på!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0