Vandrande apotek

Hejsan Hoppsan. Vaknade snuvig och hade ont i halsen imorse. Inte det bästa då jag ska jobba varje dag från imorgon till den andra januari. Så att bli sjuk är inte det jag vill just nu. Så min frukost bestod av det bilden visar. Så det jag har gjort idag är att jag legat i sängen hela dagen och kollat på Sex and the City eller försökt vara lite social med familjen i min otroligt mysiga morgonrock. Men nu ska jag kolla Greys Anatomy. Sen blir det middag och fortsättning på vårat Harry Potter Maraton. Sista filmen nu. Så nu blir det massa gottigott också. Men har inte så mycket mer att skriva så ska ta och avsluta detta inlägg just nu. Kanske uppdaterar senare eller innan jag ska jobba imorgon. 9-12 är mitt pass så det blir säkert ett mobilinlägg någonstans där emellan.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0