Juldan


Bild ifrån igår

God Jul allihoppa! Lite sent, men bättre sent än aldrig. Hade en super trevlig jul med mycket skratt och tonvis av mat. Det blev så mycket mat att jag till och med somnade en snabbis medan alla andra diskade och gjorde iordning kaffe. Känner mig som en gammal tant som måste ta en liten powernap efter lunchen. Men efter det vart det julklappsöppning. Fick jätte fina juklappar och  är jätte nöjd! Efter julklappsöppningen så blev det lite sällskapsspel och massa skratt.

Idag har jag inte gjort så mycket. Sov tills jag vakna och sen blev det lite lunch, julmat så klart. Sen blev det filmmys med familjen. Slutade med att vi såg säkert 5 filmer som gick på tvn. Men nu tog jag en paus ifrån tvtittandent och kollar på Vampire Diaries. Var ett tag sen (4 dagar) så måste ta igen så det får bli så jag spenderar resten av kvällen.

Imorgon
så blir det julshopping på mellandagsrean. Har en liten lista av saker jag är sugen på att köpa så får se om jag hittar det. Kommer säkert komma hem med massa andra saker också! Brukar bli så när jag shoppar. Visste ni att mina kompisar tycker jag shoppar väldigt mycket. Dem sa till och med att jag skulle berätta om shopping när man skulle ta med något och prata om det på engelskan! Kanske shoppar lite för mycket? Nej, det kan aldrig bli för mycket! Men nu blir det Vampire Diaries som gäller med julmust! Mums ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0