Julavslutning

Bussen går om en halvtimme så det får bli ett litet blogg inlägg medan jag väntar. Idag är det julavslutning. Så skönt med lov och att bara få sova och äta massa julmat. Men har några pass jag ska jobba också, så det blir inte bara ledigt. Dagen fortsätter med julklappshandling med brorsan och sen får vi se vad som händer. Måste hitta något att ha på mig på både julafton och nyår. Så får försöka hitta något idag.



Hahaha, höll på att glömma det jag egentligen skulle skriva om. Jag har gjort en portfolio i skolan. Om ni klickar Här så kommmer ni till den. Den är fortfarande under utveckling så det kommer upp fler bilder sen.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0