Puss så länge

Ännu en skoldag avklarad. Skolan till 12 sen blev det shopping. Skulle egntligen köpa en almenacka men jag hitta en helt underbar väska som jag köpte istället, så nu är mina pengar slut. Men som tur är så är den 25 om två dagar och då får jag mina pengar! Jippi, det betyder shopping. Har redan hittat massa grejer jag ska köpa som ett par boots, underkläder och massa mysiga stickade tröjor. Plus ett par jeans om jag hittar något snyggt par. Kanske en jacka också. Tankarna bara vimlar, vill ha så mycket! Blir inspirerad i varje affär jag går in i. Men sitter i myskläderna och tittar tv. Har lite läxor som skulle behövas göras men det får jag göra imorgon. Måste hitta en annons som man tänker på ordet gammal när man ser den. Så det blir ju inte så lätt att hitta. Men får leta fram massa tidningar och hoppas på att jag hittar någon.

Men nu blir det tvn igen och lite mer nätshopping! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0