Just the way you are ♥



Hej hopp i lingonskogen! Älskar livet just nu. Skolan har börjat, snart är det pengadags. Jag har äntligen fått ett jobb och snart så kommer hösten på riktigt. Min favorit årstid! Man får ha på sig alla sköna höstkläder och stövlar med massa mysiga koftor. Löven förvandlas till alla underbara färger och det är den perfekta tiden att ta fram kamernan. Plus att man får ha på sig alla höstkläder. Mysiga koftor, varma stövlar och massa kläder med just den mysfaktorn man behöver i höstvädret. Älskar't! Finns inget bättre. Plus att då kan man börja tända massa ljus och dricka te när vädret inte erbjuder något annat! Ser fram emot att regniga dagar med mysande. Kan inte förklara hur glad jag blir bara av att tänka att hösten kommer snart. AAAAH!

Aja men nu ska jag ta och gå tillbaka till mitt nätshoppande för att leta ännu mer höstkläder och öka på mitt tänkande på hösten! Puss på rumpan ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0