Bra första dag i skolan....

Jag är verkligen ett proffs på att klanta till mig. Eller den här gången var det faktiskt min mobils fel, men iaf. Jag försov mig första dan i skolan. Samma sak hände första dan i ettan också. Tror det börjar bli en tradition. Aja men vakna av att min mobil ringde och då såg jag var klockan var. Så det var ju bara att gå upp och fixa sig på en kvart och sen springa ner till bussen. Sen när jag väl kommer till skolan så märker jag att vi ska ha heldag, så jag slutade halv halv 4. Kul. Hade småföretagande och sen matte, sist men inte minst Mediekommunikation. Min favorit, fast nee. Hade planer på att shoppa lite men spöregnet förstörde mina drömmar om shopping. Så det blev att åka hem i en proppfull varm buss. Plus att det blev kö hela tiden så det gjorde inte det hela bättre. Sen så chilla jag lite och sen blev det pyttipanna till middag som jag laga. Nu håller jag på att funderar på att städa mitt rum, men tvn och sängen känns mycket bättre. Så det blir det ikväll som gäller.

Tänkte att nu när skolan ska det nog bli enklare att blogga. Men ska förändra designen när jag väl har tid mellan jobb, skola och vänner. Så får se när det blir. Men nu blir det sex and the city som gäller så puss på rumpan ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0