White light motion...

Äntligen påsklov snart. Har längtat så. Känner att jag verkligen behöver det här just nu. Har varit så trött den här veckan så det inte finns. Så många timmars sömn står som etta på min "To-Do-List" under påsklovet. Kommer göra så att mitt humör och tålamod stiger med en otrolig höjd. Sen blir det väl massa tid med kompisarna! Ska bli skönt att träffa dem ifrån min gamla klass. Det var verkligen länge sen allihoppa sågs. Sen ska jag fota gärnet. Dra in till stan någon dag och bara plåta så det inte finns. Promenera igenom hela gamla stan och fota. Känner verkligen ett sug att fota. Men just nu blir det Big Brother!! Puss och Kram ♥




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0