Kvällsfika med Tjejerna!!

Har spenderat kvällen med tjejerna på Cafe 60 och det var kanon trevligt. Det var så länge sen vi sågs och det var så mycket vi behövde ta igen. Så det vart super. Vart en lång fika. Kom dit runt 10 och drog där ifrån runt 1 så det vart iallafall fyra timmar. Men det var det verkligen värt. Men nu känner jag att mina ögon börjar klia och gäspningarna kommer allt närmare varann. Så det är dags för att ta en mysdate med kudden så får vi se vad morgondagen erbjuder. Ska lämna tillbaka ett par skor som var försmå, men det är ju bara en liten del av dagen. Så hittar säkert någon som vill hitta på något. Måste dessutom städa mitt rum. Mamma tyckte att det såg ut som det blivit utsatt för en naturkatastrof. Men det är ju mamma. Jag har allt så att just jag hittar det jag vill ha. Mycket enklare så! Nu blir det sängen. Natti Natti ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0