En liten gammal goding...



Så här såg jag ut när jag var liten. En riktig knubbis. Platskoppen på huvudet är pappas verk. Blev väldigt mycket trams när jag var liten med mantlar och flingpaket på huvudet. Dessutom så har jag ridit på våran dåvarande katt. Lite knasigt men jag tyckte det var kul.

Men det var ett tag sen jag skrev här, det tänker jag inte neka. Men jag har haft fullt upp med läxor, sjukdomar och sånt onödiga saker. Men nu ska jag försöka fånga upp bloggandet igen. Kan redan säga att imorgon och på söndagen kommer det inte bli så mycket bloggande på grund utav att jag ska på domar-kurs. Så jag ska vara i solna klockan 9 och kommer hem runt 7. Så väckarklockan ställs på halv 6. Inge kul en lördags morgon. Så det blir inget partiaj för mig ikväll. Blir en liten mysig hemma kväll! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0