Skansen med analog...



Spenderade hela den på Skansen med mina foto-kompisar. Vi hade en uppgift ifrån skolan att fota med en analog kamera och vi fick bara ta 18 kort var. Så det var inte det lättaste att se vilket motiv som var bäst och sen skulle man följa ett tema och det funkar aldrig för mig. Blir alltid ett annat tema i slutändan. Men hade som tur med mig min D90 så jag fotade massa. Mest husen och massa fåglar som var ovanligt vänliga. Men för att inte göra det här ett bildlöst inlägg så får ni en liten bild på ett utav husen jag fotade. Enjoy! ♥


Alla foton är fotade utav mig om inget annat näms! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0