Let's go all the way tonight. No regrets. Just love. We can dance until we die. You and I will be young forever




Teenage Dream - Katy Perry

Äntligen fredag! Har längtar ända sen förra fredagen. En riktigt trött och rolig fredag vart det idag. Vi kollade på youtube filmer på Svenskan. Skrev massa lappar tillvarandra, Bodil och Festis. Det var ungefär som våra fredagar brukar vara. För att göra det ännu mysigare så myste jag i soffan med täcke och allt med familjen och kollade på massa Grey's Anothomy avsnitt. Det enda som fattades var en kopp te, men orkade inte gå upp för jag var så inne i serien. Men sen har jag pluggat massa regler inför uppdömningen imorgon. Så blir det blir av mot Skarpängshallen i Taby imorgon bitti. Första matchen klockan 10 och andra kl 13 tror jag. Så vi har några timmar att spendera. Men för att inte köra ett bildlöst inlägg blir det ett självporträtt för ett tag sen. Gillar verkligen redigeringen. Vänddia-effekten har hamnat på min topp-lista just nu! ♥


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0